Ismertető:
Az ultras és huligán mentalitásról bővebben.
Az oldalon megjelent képek gyűjteménye.
Az oldalon megjelent videók gyűjteménye.
Linkcserével kapcsolatosan itt találsz infókat!
Vedd fel velünk a kapcsolatot!

hazai.jpgvilag.jpg

inter_besz.jpg

Szavazás
Tetszik a megújúlt honlap?

Nagyon jó lett!
A régebbi jobb volt!
Jó lett!
Van még mit javítani rajta!
Szódával elmegy

szavazas.jpg

HTML doboz

Szöveg helye

2012.06.30. 10:00 mészy

Oszd meg és uralkodj!

fanatics.blog_elokep.jpg

A honlapunk már több mint 1,5 hónapos (juhééé), ezért fontos lenne, hogy a felhajtás tovább folytatódjon és még szélesebben rétegben terjedjen el a hírünk. Persze jó értelemben, nem célunk a néphülyítés, sem az elbutítás, itt csakis a színtiszta igazságot fogjátok olvasni. Ennek örömébe terjesszétek minél több helyen, hogy sok-sok rajongóval bővülve legyenek további sikeres időszakai az oldalnak!

Egy weboldalnak a mozgatórugója az olvasó és a rajongó, hiszen ő értük vannak a tartalmak, minden cél azt szolgálja, hogy kielégítsük a követőink igényeit. Ezáltal a befogadó is megkapja azt amit szeretne, értesül dolgokról, befogadja az anyagot, a szerkesztők/webmesterek dolgukat jól végezve jó érzéssel nyugtázhatják: volt értelme miért dolgozni. Ez azért fontos, mivel az emberek érdeklődési köre folyamatosan bővül, mindig új, még izgalmasabb dolgokra, tartalmakra vágynak, ezt kell az előbb már említett illetékeseknek kielégíteni. De hát mit érne az egész hirdetés és megosztás nélkül? Semmit. Hiába van egy szép és desingos weboldalad, ha nem kíváncsi rá a kutya sem, a befogadó fülek máshoz vannak szokva, nem az új weboldal, hanem a régi oldalak érdeklik őket. Éppen ezért nehéz a kezdet. Még ha sok emberen is átmegy az infó egy új oldalról, ránéznek, de nem biztos, hogy törzsvendégek lesznek. Pedig pont ez lenne a cél, ez adja egy oldal állandó résztvevőit. Ha nincs közönség, nincs oldal sem. A semmiért meg senki sem fog neked egy oldalt fenntartani!

Miért érdemes megosztani?

Manapság az, hogy megosztani, elég divatos dolog lett. Gondoljatok csak a Facebook nevezetű közösségi oldalra, ahol nap mint nap új tartalmak kerülnek és cserélnek gazdát. Ezáltal a kihelyezett linknek/tartalomnak forgalma lesz, emberek tömege kattint rá, forgalmat generálnak. De beszélhetünk itt egyéb fórumokról, oldalakról, megannyi ilyen lehetőség van, az internet tárháza egy nagy rejtelem, úgy is fogalmazhatnánk.

Azzal hogy megosztod, egy másik embernek/embereknek tippet adhatsz, vagy rákattint, vagy nem. Ha érdekli  a téma az embereket, akkor nagy a valószínűsége, hogy rámennek, ha tartalmas, sok funkciós az oldalad, akkor később szétnéznek a többi tartalom között is. Legjobb esetben olyan rajongókat/olvasókat szerzel magadnak, akik visszajáró vendégek lesznek a honlapon, akik nyitottak az újdonságra és hamar befogadják az újdonságokat. Rossz esetben néha-néha visszanéznek, de nem igazán vonzza őket a dolog, egy másik sikeresebb oldalon ugyan úgy megtalálják az adott témát, csak más tálalásban és kialakításban. Legrosszabb esetben magyarul megmondva leszarják az oldaladat, lehet hogy párszor visszanéznek, ezek az emberek általában eltűnnek a süllyesztőben.

Fontos a megosztási hely forgalma is. Ha egy forgalmas helyen osztod meg a dolgaidat, nagyobb a valószínűsége, hogy még több ember kattint rá a tartalmadra, mintha egy kisebb forgalmú oldalra osztanál meg. A Facebook pont alkalmas helyszín a weboldalak mesterinek. Sok funkciója is van, megcsinálhatják ezáltal a weboldal Facebook adatlapját is még több hívet szerezve a honlapnak. Minél több az ismerősöd, annál nagyobb lehet a forgalmad. Egyes fórumokon is jó a megosztási ráta, hamar rákaphatnak az emberek, de itt is relatív a szám. Vannak nagyobb fórumok és vannak kevésbé felkapott szerény taglétszámmal rendelkezők is.

Legjobb forma: hirdetés a reklám segítségével

Gondolom te is láttál már reklámokat a TV-ben, amiben adott hirdetéseket mutattak be különböző körítéssel. Sok ember rémálma a reklám, de pont a hirdetőknek hatalmas forgalmat hozhat, ha a néző pont jó időben jó helyen ül. A weboldalaknál ez pont így működik. Van egy reklám, ami az adott oldal számára készül, ezáltal ha szerencséje és jó reklámja van, el tudja magát eladni a közösség számára. Honlapunkon is van lehetőség hirdetni/reklámozni (sajnos eddig még senki nem élt vele), így a mi segítségünkkel is válhatnak honlapok, különböző hirdetések nagy tömegek számára elérhetővé. Ez úgy néz ki: a mi oldalunkon elhelyezzük a megfelelő helyen a reklámot, az olvasó jön és rákattint, ezáltal a célszemély oldalán találja magát, forgalom keletkezik. Ez a hirdető szempontjából is egy jó dolog, de még jobb, ha a kapcsolat kölcsönös. Olyankor egymás reklámját helyezik ki és mind a két fél jót profitál az egyezségből.

fanatics.blog.hu - Ultrák és Huligánok

Mivel mi még egy elég fiatal oldal vagyunk (seggünkön a tojáshéj), fontos lenne, hogy az ide látogató személyek minél több helyen hirdessék az oldalunkat. Nem számít hogy hol, lényeg csak az, sok helyen fel legyen futtatva az oldal. Mondjuk kidobtok egy linket Facebookra és írtok hozzá valami jó szöveget. Saját honlapra raktok egy linket. Haverokkal ha dumáltok, bevágtok egy jó dumát hogy: Figyelj! Van egy fasza oldal, ahol  a szurkolói élettel foglalkoznak, baromi állat! Csekkold le te is! Ezáltal az egyén kedvet kaphat egy alapos böngészésre is. Ha fórumoztok, kiraktok egy linket egy kis ismertetővel megfűszerezve, biztos hogy lesznek olyan emberek, akik már csak kíváncsiságból is rákattintanak, ezáltal nekünk forgalmunk lesz.

A mi számunkra is a legfontosabb dolgok: TE jól érezd magadat az oldalon! Legyen értelme dolgozni!

Tehát, oszd meg minél több helyen az oldalunkat! Oszd meg és uralkodj!

Köszönjük!

Szólj hozzá!

Címkék: hirdetés oldal megosztás


A bejegyzés trackback címe:

https://fanatics.blog.hu/api/trackback/id/tr214619937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.