Ismertető:
Az ultras és huligán mentalitásról bővebben.
Az oldalon megjelent képek gyűjteménye.
Az oldalon megjelent videók gyűjteménye.
Linkcserével kapcsolatosan itt találsz infókat!
Vedd fel velünk a kapcsolatot!

hazai.jpgvilag.jpg

inter_besz.jpg

Szavazás
Tetszik a megújúlt honlap?

Nagyon jó lett!
A régebbi jobb volt!
Jó lett!
Van még mit javítani rajta!
Szódával elmegy

szavazas.jpg

HTML doboz

Szöveg helye

2012.07.01. 10:00 mészy

Elbúcsúzott a drukkerektől is Del Piero

del_piero_.jpg

Mondhatjuk azt is, hogy egy hatalmas legenda távozott a labdarúgásból. Olyan legenda, aki az igazi klubhűséget testesítette meg, azt a mentalitást, amelyet manapság kevés futballista vallhat magáénak. A másodosztályba is követte csapatát, nem hagyta őt magára, pont a töretlen klubszeretetéért imádták a szurkolók. Ám ez a korszak ma lezárult, Del Piero ezzel a személyes hangvételű levéllel üzent a szurkolóknak, és köszönte meg a klubért és az ő személye mellett tanúsított fanatizmust.

„Vége, a Juventusszal kötött szerződésem ma jár le – írja Del Piero. – Tudom, nem újság, de akkor is, érzem, hogy az, hogy hivatalos, hatással van rám. Semmit nem bántam meg, nincs bennem nosztalgia sem, többé már nem. Volt időm átgondolni, mi is történt velem ebben az utolsó szezonban, arra, hogy átéljem még egyszer a fantasztikus emlékeket, és még egyszer benne legyek a legnagyszerűbb álomban, amely valaha is kijutott nekem. Megálltam ott, annál a pontnál, ahol mindig autogramot kértetek tőlem, és mindig ott voltatok, akár perzselő meleg, akár zuhogó eső volt – emlékezett meg a szurkolók odaadásáról Del Piero. – De most rajtam a sor, hogy búcsút mondjak. De játékosok jönnek és mennek, a Juventus marad! A csapattársaim maradnak, és én a legjobbakat kívánom nekik, mindig én leszek a legnagyobb rajongójuk. Ti, a szurkolók is maradtok: ti vagytok a Juventus. (…) Én mostantól nem vagyok a Juventus játékosa, de mindig egy leszek közületek. Most itt az ideje, hogy belekezdjek az új kalandomba. Olyan izgatott vagyok, mint tizenkilenc nyárral ezelőtt. Viszlát, és köszönök mindent”

Fanatics kommentár: Tényleg korrekt egy köszönetnyilvánítás! Ahogy a szurkolókat ruházza fel a Juventus erényeinek és kitűnésének tulajdonságaival az csodálatos! Ennél többre nem is vágyhat egy szurkolótábor. Mi is kívánjuk neked a legjobbakat! Ciao Del Piero!

Szólj hozzá!

Címkék: juventus olaszország szurkolók del piero visszavonulás fanatikusok szurkolók dícsérete


A bejegyzés trackback címe:

https://fanatics.blog.hu/api/trackback/id/tr734621573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása